FAQ

Rejestracja

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

Zamówienia

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego TOP SECRET nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@topsecret.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 149 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Tak, zamówienia można odebrać w sklepach stacjonarnych wyszczególnionych na podanej liście. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "sklep stacjonarny".

Wysyłka i dostawa

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. W koszyku wybierz formę dostawy "sklep stacjonarny".

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost/Paczka w Ruchu/Zagraniczne paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazuje tabela znajdująca się każdej karcie produktu w zakładce czas i koszty dostawy.

Tak, zamówienia mogą zostać dostarczone na terenie Czech i Słowacji.


Zapraszamy również do odwiedziń naszego ukraińskiego sklepu online www.topsecret.ua oraz rosyjskiego sklepu online www.topsecret.com.ru

Płatności

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

Dostępne są również zakupy na raty.
Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Wymiany i zwroty

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz jedną z faktur VAT.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

Zakupione produkty można oddać w sklepach stacjonarnych wyszczególnionych na liście. Dokonując zwrotu w sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie numeru zamówienia znajdującego się w jego mailowym potwierdzeniu.

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny:

-  w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju  promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

-  w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną - w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: bok@topsecret.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: bok@topsecret.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu. Klient zalogowany może do przygotowania papierowego formularza skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest na jego koncie w systemie Sklepu Internetowego.

 

Klient może także zwrócić przedmiot zamówienia w dowolnie wybranym, wymienionym na liście Punkcie Odbioru.

Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do Punktu Odbioru nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru. Podczas zwrotu zamówienia w sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie numeru zamówienia.

 

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

 

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Reklamacje

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 94-250 Łódź, ul. Żniwna 10/14) lub dostarczenie do jednego ze sklepów stacjonarnych Top Secret z listy. Do odsyłanego lub dostarczonego do sklepu stacjonarnego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie nr paragonu/okazanie paragonu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl. Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienckim. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres bok@topsecret.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Zakupione produkty można zareklamować w sklepie stacjonarnym z podanej listy. Dokonując reklamacji w sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie nr paragonu lub okazanie paragonu.

Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu

 

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: SKLEP INTERNETOWY Top Secret sp. z o.o., ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie. Jednakże Klient może składać reklamację w dowolnie obranym przez siebie, wymienionym na liście Punkcie Odbioru, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar. W sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie nr paragonu/okazanie paragonu. 

 

W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl. Klient zalogowany może do przygotowania papierowego formularza skorzystać z formularza reklamacji, który dostępny jest na jego koncie w systemie Sklepu Internetowego. 

 

W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres bok@topsecret.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

 

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Produkty

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z belki kolorystycznej i rozmiarowej.


TOP SECRET używa plików cookies w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnego komfortu.